6.02.2011

Śniadanie do łóżka

  

'Bircher Muesli   zobacz przepis orginalny                    


 Mój pucharek obfitości                 
                                                                                           
Składniki- porcja na 2 osoby



  • 50g  płatków owsianych
  • 100g jogurtu naturalnego
  • 100ml mleka
  • 1 łyżeczka rodzynek
  • kilka suszonych moreli
  • 1 łyżeczka orzechów włoskich/posiekanych/
  • 1 łyżeczka płatków migdałowych 
  • 1 łyżeczka nasion słonecznika
  • 1 owoc kiwi
  • 2 mandarynki
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 łyżka miodu
  • 1 łyżka oleju z pestek winogron 

Wykonanie


Płatki owsiane namoczyć w mleku/Ja to robię wieczorem/

Jogurt przełożyć do miseczki i  połączyć z rodzynkami, miodem,sokiem cytrynowym, orzechami włoskimi, słonecznikiem, płatkami migdałowymi i  pokrojonymi suszonymi morelami.Płatki  delikatnie połączyć z przygotowanym jogurtem.Gotową"masę"układać w pucharkach wraz z cząstkami mandarynek i kawałeczkami kiwi.Całość polać olejem.
Aby nasze śniadanie było zdrowe i pożywne powinno zawierać podstawowe składniki/płatki,owoce,olej/,choć kompozycja jest dowolna.Suszone  i świeże owoce możemy dowolnie zmieniać w zależności od pory roku,także olej można dobierać w/g gustu i smaku,ale nie powinno go zabraknąć.
Pamiętam,że kiedyś, ale będąc już nastolatką interesowały mnie różne ciekawe przepisy na zdrowie i urodę.Wertując gazety,wycinki przepisów natknęłam się na przepis SURÓWKI  PIĘKNOŚCI.I dzisiaj ,"parę"lat pózniej wracam do przeszłości i zajadam się płatkami owsianymi z owocami.A więc to ,co kiedyś było zdrowe,przetrwało i jest wiąż aktualne.Zajadajcie się dziewczyny sałatką piękności!!!! Oczywiście jak ze wszystkim- umiar wskazany.


    Jeśli podsumujemy całość szklaneczką soku ze świeżej pomarańczy możemy być spokojni,że nasze śniadanie spełniło wszystkie wymagania zdrowego odżywiania.





A śniadanie do łóżka.............?Zupełnie zapomniałam...   Może innym razem..........!





Będąc w Polsce przez ostatnie dwa miesiące słuchałam tej piosenki tak często,że musiałam sobie ją tutaj wprowadzić,bo czegoś mi brakowało.No i jest.I jest bardzo ładna.Tylko z tym śniadaniem jakoś nie wychodzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...