6.09.2011

Powrót do kuchennych zakamarków

Cool text generator




Text generator online
Pane senza impastarePANE SENZA IMPASTAREchlebek razowyPANE SENZA IMPASTAREPANE SENZA IMPASTAREbułka razowa
chlebek pszenny z płatkami owianymichlebek orkiszowybułeczki na zakwasiechlebek pełnoziarnistychlebek razowy z rozmarynemchlebek razowy ze słonecznikiem
bochenkowo,
 -to tylko początki moich zmagań z wielkim wyzwaniem..


Czas tak szybko biegnie...........  zerkając na mój ostatni wpis z przerażeniem dociera  do mnie,że to już dwa miesiące mojej bezczynności na tej stronie.Oczywiście zerkałam,szperałam,czytałam,szukałam nowych pomysłów,ale  skoncentrowałam się całkowicie na moim życiu prywatnym. Po  ponad pięciu miesiącach nieobecności w domu nie ma się zupełnie ochoty na pisanie postów-nawet o jedzeniu.Całe dwa miesiące spędziłam w moich domowych zakamarkach ,wśród najbliższych i najdroższych mi osób.Było gotowanie/oczywiście po polsku/,jedzenie rodzimych pyszności, imprezki, spotkania rodzinne,były fotografie i skrzętnie notowane nowe przepisy kulinarne. Ale pisać się nie chciało i z pewnością nie nadrobię tego czasu,który zdecydowanie nie  był dla mnie stracony.I tak do następnego razu........   

1 komentarz:

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...