17.11.2011

Wyróżnienie




Bardzo mi miło dzisiejszy post zacząć słowami podziękowania za   wyróżnienie w konkursie 
VIVA ITALIA!

Cieszę się, że jeśli nie jakością,to przynajmniej ilością przepisów zwróciłam na siebie uwagę.
Udział w tej akcji był  dla mnie bardzo miły i spontaniczny, potraktowany jako świetna zabawa i motywacja do systematycznej pracy/a z tym rożnie przecież bywa/nie starałam się zaskoczyć niczym rewelacyjnym, bo dla mnie kuchnia włoska to codzienność, to prostota i szybki sposób przygotowania potraw, a do swojego menu staram się wybierać wszystko to, co jest smaczne,zdrowe i kolorowe.
                                   Gratuluję zwycięzcom i innym osobom wyróżnionym!
                                                                                   

1 komentarz:

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...